نيلسون: در کشورم به تشويق ايراني‌ها مي‌روم
تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, | 10:53 | نویسنده : امیر حسین یاری

نيلسون: در کشورم به تشويق ايراني‌ها مي‌روم

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قطعا در هنگام جام جهاني براي تشويق تيم ملي ايران به ورزشگاه مي‌روم.


 

  نيلسون کوريا در مورد قرعه‌کشي جام جهاني اظهار داشت: هميشه قرعه‌کشي‌ها در جام جهاني بسيار خاص و زيبا بوده و اين بار هم اين اتفاق افتاد. من شک ندارم با شرايطي که پيش آمده برزيل قهرمان مي‌شود چون پتانسيل اين موضوع را دارد.
به گزارش فارس، وي افزود: اما در گروه ايران به نظرم رقابت سنگين بشود مخصوصا ميان نيجريه و ايران. باور کنيد قلبا دوست دارم تيم ملي ايران به مرحله دوم صعود کند اما جام جهاني به قلب‌ها بستگي ندارد بلکه عملکرد هر تيم در زمين نتيجه را مشخص مي‌کند.
نيلسون خاطرنشان کرد: يکي از نکات مثبت گروه ايران اين است که شما بايد بازي آخر را مقابل بوسني برگزار کنيد يعني بوسني به احتمال فراوان بازي مقابل آرژانتين و نيجريه را واگذار کرده و با يک روحيه بسيار خراب مقابل ايران قرار مي‌گيرد که شما مي‌توانيد از اين موضوع بهترين استفاده را کنيد البته اينها همه گمانه‌زني است چون هميشه در جام جهاني شگفتي هم بوده.
وي خاطرنشان کرد: بعد از برزيل قطعا در کشورم طرفدار ايران هستم به همين دليل در بازي‌هاي جام جهاني به ورزشگاه مي‌روم و تيم ملي ايران را تشويق مي‌کنم تا ان‌شاءالله دوستانم بتوانند اين بار در کشور من به موفقيت برسند. من فقط اميدوارم که در بازي مقابل آرژانتين ايران با تمام توان به ميدان برود تا با يک نتيجه خوب زمين را ترک کند البته آرژانتين تيم کاملي است و يکي از گزينه‌هاي قهرماني جام جهاني.

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اپل
  • ساکن
  • کودکانه